Lammkött?? What?


Herre jisses.. Skall man skratta eller gråta? Vad är det för värld vi lever i?

Undra just vem som kom på iden med att skapa sidan. Vad kan det vara för ålder på den personen. Lammött är väl ändå när någon lite äldre spanar in någon lite yngre. Uffa.. Det finns nog många sidor där vi sätter "poäng" på varandra. Har för mig att det fanns eller finns någon sida som heter snyggast eller nåt sånt. Det är väl nästan samma sak?
Dom kanske inte sätter poäng på den sidan men dom hänger ju ut tjejerna.. Kan man på nåt sätt se det som en bra sak?
Kanske att dom får en massa fina kommentarer men å andra sidan, namnet på sidan får mig att stegra iaf. Skapar det inte en större klyfta i skolan? Tänk de tjejer som blir uthängda där. Hur kul kan det vara för dom? Sen alla de tjejer som aldrig får vara med.. Nu menar jag inte att jag tror att någon av tjejerna drömmer om att få vara med. Men just den vanliga mobbingen.. Snygg och poppis får vara med men alla andra då? Nja.. Jag gillar då inte den där iden. Blir lite mörkrädd för hur och vart vårt samhälle är påväg.

Den eller dom som skapade sidan kanske inte har för avsikt att vara elaka, men ändå!!
Jag själv skulle inte ha velat vara med på någon sådan sida under min skoltid. Inte nu heller för den delen.

Nee UFFA! Tråkigt tycker jag. Nu kommer väl bra många mer att ge sig in på sidan efter att det pratats och skrivits så om den. Men man kan ju hoppas att dom tar bort den. Länka till sidan vill jag inte, skriva namnet på sidan vill jag inte. Det är lika bra att ha det osagt. Den som har missat det kan få fortsätta förbi..



Alltså.. Dom är ju väldigt söta. Vad hände där egentligen?
Små gulliga.. Att det kan få en så negativ klang. Konstigt!




Ne hörrni.. Nu var det dags att göra sig klar för att gå till jobbet kanske. Röjja lite här hemma med innan jag beger mig..

Tjosan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0