Mäh...

Deet var allt lite elakt tycker jag.. Jag har bloggat från telefonen men här finns inget :(
Buhu..  Jag har skrivit lite om vad jag gjort men här står inget. Tagit kort på dom fina bingolotterna. Fina men utan helt utan vinst. Tråkigt! Det bidde liksom inget. Drömmen om miljonen finns kvar ändå ;)
Någon gång i mitt liv måste jag väl kunna anse  mig vara rik.. Vinna högsta vinsten. Om så inte på lotto så i livet kanske?
Jaja.. Drömma kan man ju. Nu skall jag sitta och fundera en stund över varför inte mitt bloggande har fungerat. Sen får jag väl fortsätta blogga lite till. Men där emellan skall jag koka mig lite kaffe. Mera kaffe innan dagen börjar på riktigt. Tvättmaskinen snurrar för fullt.. Jaha.. En helt vanlig dag kan man väl kanske säga. Kaffe, tvätt och jobb.. Haha..

Är inte livet underbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0