Pass..

Jag passar över denna till någon anna.. Eller? Kanske inte riktigt gick ne. Men man kan ju alltid försöka. Tänk om man kunde göra precis vad man vill när man vill.. Då skulle jag nog istället för att vänta på att åka till jobbet, vänta på ett plan.. Ett plan som skulle ta mig till någon spännande och varm plats. Eller så skulle jag vilja sitta med den lilla sötnosen jag nyss hittade på blocket i knät. Åh! Du milde.. Om man kunde vara sötare hade det varit dödligt tror jag. Uff så fin. Fast uff är väl kanske inte riktigt rätt ordval. Men iaf. Fruktansvärt söt, snudd på olagligt söt. Tänk om jag kunde passa in det i mitt liv. Ha tid för en sådan liten ulltuss. Någon som möter en i dörren varje dag när man kommer hem. Lycklig och glad. Någon som har saknat en och älskar en som ingen annan kan.. Åh! Jag vill.. Men det får väl vänta antar jag. Tror inte att det skulle vara helt rättvist att skaffa hund nu. Inte mot hunden iaf. Men drömma får man ju, om man nu mår bättre av det. Istället för att sitta här och blogga då skulle jag vara ute och promenera med min lilla sötsak. Skulle leka i snön och bara ha det mysigt. Men så var det visst inte så det kommer väl senare. En vacker dag skall jag ha mig en liten vovve.. Ett litet hjärta. Mmm..


jag finns hos glamdogs.se



Jaha.. Men då åter till verkligheten kanske. Det börjar verkligen närma sig jobbtid. Börjar om ca 30 min så det är väl bäst att gå ut och borsta av bilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0