Egenvård

Det är nog vad jag skulle kalla det tror jag. Att ge sig en dag helt åt sig själv med shopping och annat gotti gott. Man skall unna sig det emellanåt anser jag. Man kan trixa hemma med ansiktsmasker och annat lullul eller så låter man någon annan göra allt åt en. Dock är det första alternativet mycket billigare och går att använda bra mycket oftare än det andra.


Känner mig hel igen nu! Äntligen naglar, slipper känna mig så naken. Gott!


Härlig dag har det varit, några timmar kvar på denna dagen. Inplanerat är jobb, men har jag tur så slipper jag. Då får det bli en "after work" med Z. Vi har ju ändå haft en så bra start på dagen så vi kan lika gärna fortsätta ;)


Började med lite kaffe på Espressohouse, jag är helt såld på deras vaniljlatte. INTE BRA! Det blir mycket dyrt i längden att vara det. Men gott är det. Sedan fixade vi båda naglarna och bestämde att vi borde unna oss en egen dag varje månad. Skämma bort oss på ett eller annat sätt. Det tycker jag är en bra ide! Z höll med, så det är en plan!




Medans vi inte ligger och latar oss på nåt spa eller nåt annat härligt ställe så behöver man sådana här saker hemma! Passade mig extra bra just nu, REA på allt som jag ville ha. Det gillar vi. Så om någon fler är sugen på att få en uppsättning till kroppen från Body Shop passa på!



Hittade även två koftor på rea som jag passade på att köpa. Konstaterade nämligen när jag skulle klä på mig i morse att jag inte har mågra enkla, snygga koftor att ha. Så när jag då hittade just precis det tänkte jag att det är väl kanske meningen. Bara för att jag då lyckades handla för över 300:- så fick jag även en liten gåva från Bikbok. Det är nog andra gången som jag får det tror jag. Sist fick jag en liten topp som jag aldrig lyckats använda. Men denna gångne fick jag faktiskt något som jag kommer att använda. Tack tack för det!




Nu skall jag äta lite efterrätt i form av vaniljyoghurt innan jag hoppar in i duschen och rusar mot jobbet. Det är ju trots allt lördag och jag är sötsugen..



Vad skall du hitta på denna lördag? Några härliga planer?



2012-01-14 @ 18:55:51 Utsidan Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har redan sett filmen, står i fet stil under vad jag tyckte om den :)

2012-01-14 @ 19:38:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

sv ; okej! Jag bor i Sandviken om du vet vart det ligger? En väldigt liten stad de å :)

2012-01-15 @ 13:18:47
URL: http://thessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0