Energi vart är du?

Hallå.. Vart är all min energi?! Saknar den en smula eller rättare sagt ganska så mycket. Nu har jag varit kass i två dagar. Så nu får det vara bra. Imorgon skall jag vakna med all världens energi och vara super pigg. Men för att det skall hända så måste jag gå och lägga mig typ nu!




Något glatt som faktiskt ger mig lite energi är att jag har återfunnit en gamal kärlek.. Min dator som jag hade innan den jag har nu. Å jag undrar ibland varför jag packade ner den i en låda. Den är ju garanterat 10ggr snabbare än den här lilla skit datorn. Men men.. Nu har jag två älsklingar istället för en. Tänk så många små tekniska älsklingar jag har egentligen. Kallar min telefon, kamera, datorerna och tv:n för mina älsklingar..

En är ju helt omgiven av kärlek helt plötsligt.. Wohoo!


Å så pricken över.. Jag hittade ju några saker som jag ville ha ifrån hm, jag har 10% på hela köpet. Hade jag helt glömt. Wohoo igen! Shoppa imorgon. Sova nu!

Kommentarer
Postat av: Aliannah

Svar: Åh ja jätte gott :D Jag har gnällt länge på att få äta lasagne ;)äntligen fick jag det :D



Ja det är synd, men tydligen skulle de vara billiga på h&m.. men undra hur stor skillnad det är på kvalitén då :S

2012-01-19 @ 23:38:12
URL: http://aliannah.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0