Lördag

Fikan igår blev inte av.. Det bidde lite sent alltihop så vi gör ett nytt försök idag. Mycket snart dax att göra sig klar för att gå ner till stan och prata en massa skit. Sen blir det en vända till torp för att se om vi kan piffa upp våra garderober på något enkelt sätt..

Det är schemat för dom första timmarna det.

Till kvällen blir det jobb igen och har jag tur så blir det inte långvarit. Men ändå längtar jag dit för att jag vet att jag får mig en liten överraskning efter jobbet. Egentligen ingen överraskning eftersom jag vet vad som händer.. Men jag längtar ändå! Med några små fjärilar i magen.. Myyys!!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Många Många Kramar till min underbara dotter

2012-01-22 @ 17:37:31
URL: http://ninaaronsson.bloggagratis.se/
Postat av: Tilda Larsson

S: klart att man får härmas!

jag vet faktiskt inte om den går att beställa, då får kolla!

kram

2012-01-22 @ 19:37:13
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0