Ne men om man skulle

Önska eder alla...


Det är väl på tiden att man gör årets första inlägg då.. Hoppas att alla haft ett bra år det som varit. Inte allt för mycket sorg och motgångar trots att det verka höra livet till. Inget som jag uppskattar precis. Tänk om det kunde vara en dans på rosor?!


Hur firade vi det nya året då?


Själv så firade jag det på jobbet, vart annars? Ca 200 ungar mellan 18-19 år.. Förlåt till alla som råkar vara det, men fan med lite alkohol i blodet kan dom inte bete sig! Allt ska det tjafsas om.. Förstår inte! En borde väl vara van vid det här laget men ne. Blir helt matt! Sen har vi sådana ess som bara vägrar lyssna för att dom är äldre. Suck! Med andra ord e det kanske lika illa båda två.. Haha.. Ja,ja nog om det nu då.


Några nyårslöften?


Själv har jag inte avlagt något då jag inte lyckades hålla det jag gav förra året. Så jag får väl fortsätta att hålla mig till det men dubbla det istället. Mitt nyårslöfte förra året var att jag skulle åka utomlands under 2011. Det lyckades jag inte med. Så då får det väl blir två resor 2012 då. Lr?



Ne nu kokar kaffevattnet och det är hög tid att börja göra sig klar till jobbet. En kan ju inte börja med att komma försent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0