Tretton:fyrtiofyra

Uff! Nu har halva dagen gått och jag ligger ned bäddad i soffan igen. Har endast lyckats ta mig ner till apoteket och tillbaka. Varför ska man känna sig som om man blivit överkörd av en ångvält och åkt för många varv i kaffekopparna samtidigt? Hm.. Det blir nog till att ligga kvar i soffan resten av dagen och hoppas på att man känner sig bättre imorgon. Det här håller ju liksom inte!
Inte är det kul att ligga hemma heller.. Blä! Bara skit på tv och min dvd samarbetar inte helt med mig. Tror det blir till att plocka fram en bok och luta sig tillbaka...
Laga mat är ju ett projekt det med. Men såg till att slippa det, tog vägen om mitt favvo sushi ställe på vägen hem. Så nu slipper jag tänka över det och jag har något jag gillar att äta. Annars kan det ju vara lite kämpigt det där. Äta när inte matlusten alls vill infinna sig.
Någon annan som känner igen det problemet när man inte är helt pigg?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej,



Vilken underbar blogg du har.... :)



Jag är med i en tävling hos Go Attention där man kan vinna ett GRATIS PLAGG från deras webshop, lätt som en plätt så var med du också :)

http://goattention.se



Chhhiiaaoo :)

2012-01-19 @ 14:19:43
URL: http://goattention.se
Postat av: jennie

sv: de finns nog bara i butik. hittar inte heller på hemsidan.

kram!

2012-01-19 @ 15:29:50
URL: http://jenniejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0