Buhuu..

Lite gnällig vill jag vara idag med. Haha.. Men det är bara för att halsen kliar och näsan rinner. Jätte skoj! NOT! Lagom spännande när man nyser säkert sju ggr på rad det första man gör när man vaknar. Nja.. Men set blir väl bättre snart. Te gäller, det hjälper ju lite iaf. Bättre än massa massa kaffe. Bidde ingen matlagning igår. Det höll upp så pass att man kunde måla. Hann dock inte klar så det blir väl ännu mer målning idag gissar jag. Någon gång måste det ju bli klart. Annars har jag ett projekt som räcker sommaren ut å det känner jag inte för.. Gissa om det är pilligt att måla staket?! Jag hade ingen aning innan jag gav mig på det. Bläää.. Tidskrävande på få timmar. Wiihaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0