Lyckliga jag!

Vilken härlig dag! Helt fantastiskt underbar! Lång dag på jobbet med massor att göra och en ny sådan dag kommer imorgon..

Efter jobbet kom min efterlängtade Donna. Åh som jag har saknat henne! Det var minst sagt på tiden att vi sågs nu. Saknar dock den tredje parten.. Men men. En kan inte få allt har jag hört.

Å så idag, ÄNTLIGEN! Fick jag köpt mig något som jag velat ha lääänge.. Så glad så! Nu är min sommar räddad! Dom lediga stunderna kommer att
Bli grymma! Kubb har jag och så nu har jag äntligen bordet med. Skall pyntas lite så blir det så bra så :) Grill får med införskaffas. Men nu e det nära! Äntligen!


Skall försöka somna nu i mitt lilla lycko rus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0