Tyst som i graven..

Näst intill iaf.. Herre jisses. En kan ju börja undra varför man ens har denna hära bloggen ibland. 
Har inte lyft ett finger för att få en rad skriven det senaste. Det var iaf bra länge sedan. Men så kan det gå ibland när inte alls lusten är som den skall gällande skrivandet..
Men en nu då? Ger verkligen inga löften om att det kommer att skrivas en massa.. Det har jag ju provat förr utan att det varit någon större framgång. Så det ger vi oss inte på igen tycker jag. Får helt enkelt hoppas att jag har lite bättre lust och fantasi till att skapa nu ;)
Jaha ja.. Vad skall en skriva nu då? 
Ööö..
Sumering av vad som händer i mitt liv kanske? Lr typ vad jag gör.. Haha.. Det är ju inte så spännande men iaf.
Jag jobbar på som vanligt. Går till mitt ena jobb fem dagar i veckan. Ibland är det åtta timmar jag är där ibland är det sex timmar men det kan vara mer med. Finns dom som påstår att jag arbetar mycket. Vet inte om jag är helt villig att hålla med men det kan ju vara så. Kväll nr fem och kväll nr sex på veckan så går jag också till jobbet. Men då till mitt andra jobb. Så summa sumarum så jobbar jag helt enkelt sex av sju dagar i veckan. Söndag ligger jag som en liten grönsak hemma i soffan och bara slappar ;) Eller?
Njaa. Fullt sådan ro i kroppen har jag nog inte. Det blir väl till att jag ger mig ut om det är väder för det. Annars är jag ju helt galen i att städa. Uff! Det är inte normalt vad man mycket jag kan städa. Men i denna lägenhet har jag iaf inte skurat taket.. Än.. Haha.
Annars då? Jo jag dricker galet mycket kaffe, inte bra för hälsan men åh så gott det är! Kan nog utan att överdriva säga att jag snittar en fem koppar om dagen. Hemma, på jobben, ute med vänner. Man hinner ett par stycken då.. Fick för mig för ett tag sedan här att jag skulle ta tag i det där med att träna. Just nu sitter jag å skäms då det varit lite mycket på jobbet så jag inte har tränat. Men annar så släpar jag mig upp nästan innan tuppen för att ta mig ner till gymmet och köra en liten runda innan jobbet. Varför jag ska upp så tidigt förstår jag inte helt, min normala arbetstid börjar kl 12.00 då det e inte helt vettigt men iaf...
Jaha. Det där var ju en del av det jag gör även om det var nivå noll på spänningen i den summeringen. Det är ju det jag gör. Kan ju inte ljuga föer er, vad skulle det vara för poäng med det?
Så kan man se ut en helt vanlig dag.. Men kanske inte idag då jag är lite fredags trött ;)
Men nu kör vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0