Vilken vecka!

Känslorna har svallat upp och ned, nu sitter jag matt i soffan och samlar kraft.
Dagen börjades 05.30 för att hinna en sväng till gymmet. Efter det har det donats lite hemma och ätits goo frulle. Tänk att jag börjar lära mig gilla ägg. Inte helt där än, men det närmar sig..

Bästa dagen på hela veckan blev klart när jag fick spontanbesök av Goa Donnan som stannade över natten så det blev middag ute med gott och dricka. Många skratt, nästan träningsvärk av det. All träning är bra träning och ett gott skratt förlänger livet säger dom.

Från en tung start på denna veckan till något som känns att kunna bli bra.
Dagarna räknas sakta ner och snart är det jul.. Efter julen ett nytt år. En ny chans ;)
Men gör ser verkligen någon skillnad det där? Hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0