Frozen

Tidig morgon blev det inte riktigt, inte lika tidig som tanken var iaf. Blev inte mycket sömn och en trött kropp sa nej. Det fick visst vara bra för denna vecka. Nästa vecka blir det nya tag :)

Nu fredag en kall kylig fredag.. Vintern verkar närma sig med storm steg. Frost i gräset och moln när man andas. Vet inte helt om jag längtar men lite ändå. Riktig vinter vill jag ha, den där vita fina. Då får man ju faktiskt sitta inne under en filt med varmchoklad och film. Ingen som undrar varför. Bara mys. Det tycker vi om!

Än är det väl ett tag kvar.. Men nu är det hög tid för mig att göra mig klar för dagens utmaningar.. Jobb X2 kommer det att bli och imorgon bär det av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0