Ibland alltså!

Vet inte riktigt var jag ska börja.. Körig helg var det. Tunga dagar på jobbet med ännu mer inventering. Att man jan bli så trött av att blåsta papper och leta saker. Det är nog alla dessa siffror. Känns som om jag inte sovit på 15 år eller något sånt. Längtar nästan tillbaka till tiden då man sov halva dagen utan ångest. Tonåren! Åh!

Ne men iaf.. Det hjälper nog inte att vara optimist och kliva upp 05.08 för att hinna till gymmet innan jobbet. Men det är gott behövligt. Viktigast är väl att man inte lägger och somnar, inte vrider sig till 00.00. Nytt försök ikväll.. Natt klar är jag. Inväntar fruarna sedan bums i säng!

Exempel på trötthet.
I mitt skafferi finns två förpackningar med Ekströms. En med våfflor och en med nyponsoppa. Jag skulle ja nypon. Tar en förpackning och tänker för mig själv..
" Värst va ljus soppan va, så ska det väl inte vara?!"
Vevar runt lite, kollar på paketet och inser att jag kokar våfflor.. SUCK!
Såå lika fast så olika.

Ne men god natt och bättre lycka nästa gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0