Lång helg..

 
Har det varit och kortare vecka blev det. Eller? 
Nja. Veckan blir ju precis lika lång med lika många dagar som vanligt men man slipper jobba alla dom dagarna. 
Häärligt! 
 
Inte många dagar kvar innan det är dags att packa väskan och fara iväg. Gillar!! 
 
Den härligt långa helgen som varit har bestått av jobb, jobb och lite mera jobb. Jobbade några av alla lediga dagar blev för mig jobb dagar. Även om det då bara var korta pass. Långfredag hemma och i säng omkring 05.00. Underbart va? Nästan så att jag inte var människa på hela den dagen. Eller iaf det tog några timmar.. 
Sov bort halva fedagen, sov bort halva söndagen med.. 
Jisses vilka trötta dagar det var. Men lördagen så var jag ändå igång. 
Hade en riktigt, riktigt bra dag! Mysigt.. Liten utflykt. Brottades med en engångs grill i minst en timma. Men vill man grilla korv så vill man. Det var det ändå värt när allt kom omkring. 
Måndagen blev en ganska så bra dag. Mitt lilla blåbär fick ut långtur. Så det blev lunch i solen som toppades med en glass. Känslan av att kunna äta en glass och äta ute utan att nästan frysa ihjäl.. UNDERBART!
 
Massa mat hör påsken till har jag hört. Själv laddade jag med massor med frukt och gott. 
Minst lika bra som godis! Även om inte frukt är godis som Grynet en gång sa, så är det väldigt gott..
Lyx frukostar och kvällsmat under påsken unnade jag mig. 
Kiwi, melon, banan, päron och jordgubbar.. Mmmm!
 
 
 
(Detta var som godis på flaska, magiskt god! Kan jag råda alla att köpa..Mmm.. )
 
Det var bara lite av allt det, men jag skulle nog inte kunna skriva ner allt. 
Då blir jag kvar hemma. Det hade jag inte tänkt. Trots allt uppe för att lyckas ta mig till det där gymmet. Det har verkligen inte varit flitigt besökt dessa senaste dagar. Men är man ledig så är man väl? 
Behövde lediga dagar.. Sedan sist tog det två dagar innan jag kunde gå normalt. Benpass, visst är det härligt? 
Känslan när sadeln sitter kvar, fast att man har klivit av..  Mm.. Så kan det va.

Nu kör vi igång denna dag tycker jag.. 
Woop woop...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0