Drive me crazy!

 
Jaha.. 
Dagen är över och det är dags att krypa till sängs. Redan onsdag imorgon. Shit! Knappt så man förstår.
Ännu en dag försvunnen..
Jaha vad har den här dagen varit för dag då? 
Jo från att igår fundera på cykel till jobbet så har jag åter igen konstaterat att jag fatkiskt vill ha en bil!
Dyrt som fan kommer det förmodligen att bli, det är ju inte gratis med bil precis. Så nu gäller det väl bara att jag puttar mig själv över kanten och ser till att köper den. 
Om någon på jobbet hade kunnat vara lika "happy och engagerad" som mig så hade jag åkt hem med en bil idag och inte bussen. Meen.. 
Det är väl sällan det är någon annan än en själv som tycker att det är intressant. Eller så är det bara en skitsak för dom eftersom dom säljer bilar varje dag. 
Men för mig är det en stor grej. Att köpa en bil för en massa pengar är en stor grej för mig. Men tydligen inte för dom.
Hade varit trevligt att fått liiite mer hjälp å stöd.. Men men.. Kanske imorgon? 
Då kanske jag även lyckas bestämma mig för vad jag vill ha.. Åååh.. 
Nu låter det som att jag inte fick hjälp alls.. Men jo absolut, visst fick jag det. Men för alla som känner mig och min beslutsångest sååå.. 
Ja det säger väl en hel del??
Det är garanterat 4:e eller 5:e bilen om inte fler som jag varit sugen på. Men inte "vågat" eller klarat av att bestämma mig för.. 
 
 
Så nu skall jag ta mina snurrande tankar kring dessa bilar och köra vidare i drömmarna.. 
Kanske imorgon att jag åker hem i en sådan här pärla.. Eller inte.. ? 

 
Hur som helst så skulle jag spara massvis med tid på morgonen
samt att jag skulle kunna röra mig mer som jag bill.. 
Det återstår att se vad som händer.. Men en bil.. Ja tack!
 
Och nu.. 
 
God natt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur du än gör så kommer de vara rätt.
Fast samtidigt, gör de.
Ta chansen.
Du klarar de, de gör du alltid.
Älskar dig
Tror på dig.
Puss å kram

Svar: Tack mamma :) Du är då för go du! Love you!
LillaMy

2013-02-26 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0