Otakt.. Eller nåt..

Lagom till helg så sitter man i soffan och pluffsar. 
Snart är det dags för dagens och veckans sista arbetspass. 
En riktigt lugn men bra dag har det vart.. Får se om det håller kvällen ut. 
Lönen har ej kommit men bidrag av alla slag borde väl folk ha fått idag? 
Eller? 
Jag har faktiskt inte den minsta koll.. Men det visar sig ikväll om vi får något folk. 
Intressant skall det bli. 
Igår var en riktigt go dag, uppe med tuppen och en härlig dag på jobbet. 
Avrundare den med lite kvalitetstid och bio. Mys i allra högsta grad!
Mer av den varan tack! Denna dag har gått i slapphetens tecken. Riktigt skönt!
 
 
Åhh.. Jaaa kom på något så kul! Mamma min hon har inte varit på resande fot sedan 1982, jag gjorde min första res nu i somras. Hur ska detta gå tro? Rutierat?! Två flygrädda, yra höns. Om vi ens kommer till rätt land så gör vi det nog bra. Men äh.. Så länge vi åker ihop och får en chans att skratta gott så blir det nog bra. 
Jisses, mamma är nervös och det kanske jag med bör vara?
Men ja jo .. Det är fru Aronsson och fröken Eriksson som är ute och far.. Haha..
 
 
 
Nu en kaffe, lite eftertanke och reflektion innan det är dags att tänka på klädombyte..
En får ju faktiskt se ut som att man skall jobba när man ska jobba. Haha. 
 
 
 
 
 
Funderar ett tag och undrar, varför jag?
Tänker tillbaka men finner inget svar..
Vad kan det va? 
Förklara, berätta så jag klarar av.
Måste veta, vill bli klar!
Denna ovisshet gör mig svag.
Jag blir en annan än den jag vill va.
Det här är verklige inte bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0