Sängen min vän..

Ännu en dag har sprungit ifrån mig.
Vinst eller förlust har jag bestämt. Men jag har hunnit en del ändå.
Matlådor är lagade, underbar fiskgryta. Om man fick skryta lite..
Lådor för tre dagar, en maskin med tvätt är omhändertagen och äntligen har kuddarna jag tvättade igår torkat.

Att det kan ta sådan tid?!


Planen är nästan den samma för imorgon. Kanske inte lådlagning dock. Men mycket annat finns det säkert att göra. Räkningar betalda och samma härliga känsla varje gång. Klump i magen tills att det är över. Lyckliga liv!



En får vara glad för det man har, sörja det man förlorat och ta nya tag.
Alltid som en skugga kommer livets val att följa dig. Gäller bara att hålla den på avstånd och inte bli rädd.
Inte låta mörkret sluka dig..
Stå för det du gjort, även om du inte alltid behöver vada stolt..


God natt
Vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0