Dunderkur

 
Ja det här med att vara förkyld va ju inget jag vill vara.
Så nu har jag nog provat på alla förkylningstips som jag kan komma på..
Har matat i mig:
Cvitamin i mängder, druckit te med honung, druckit vatten men honung och citron, druckit massa vatten, tagit mig en whiskey och sovit lääänge.
Vitlök hade jag ingen.. Annars hade jag nog ätit det med. Haha..
 
Kommer nog att fortsätta lite idag, känner mig bättre men inte helt bra. 
Så nu håller jag alla tummar och tår för att det inte är en tillfällig känsla av välbefinnande...
 
 
Man är inte allt för tuff när man är hängig.. Någon som håller med? 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ett tips! skiva en ingefära och lägg skivorna på pannan under ett pannband eller liknande :) vissa äter ingefäran också men det är ingenting jag rekommenderar haha

Svar: Waht? Den var ny för mig. Iaf att lägga det på pannan.. Äta har jag nog hört iaf.. Vet du varför det är bra?
LillaMy

2013-01-06 @ 21:28:45
URL: http://wangs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0