Grusad..

Vid närmare eftertanke så vet jag nog vad det är som gjort min dag lite sämre...
Det kommer och går det där. Men i minnet finns det alltid. Så som ett ärr från de sår som en gång skapades..

Då är det ganska så bra att om man pälsar på sig som bara den. Typ alla kläder du kan hitta i detta fallet. Skippar gymmet och tar en promenad istället. Rensa skallen, tänka lite fritt utan den unkna varma härliga luft inne på gymmet. Kallt vill jag lova men åh så nyttigt..






Om du försöker grusa mig
så blir det bara lättare att
gå sen..






Kommentarer
Postat av: Jenny Wetterwik

Du är underbar älskade vännen min <3

2013-01-25 @ 12:18:39
URL: http://marylinnwetterwik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0