Kulen natt..

Mörkret omsluter mig och kylan biter mina kinder..
Mm.. Så skulle man kunna säga. Utpumpad och slut tänker jag dra täcket över näsan och hoppas att morgondagen bjuder på skratt så pass att magen gör ont!

Någonstans känner jag en oro, känner en skum känsla. Vart kom den ifrån? Hm.. Så mycket som händer runt omkring mig. Nära och ute i den vida världen.. Konstiga känsla! Mörka hemlighet. Vem är det som vet?

Dagen har varit lång och kall.. Hela härliga 15,5 inne på jobbet. Tackar för den nya jackan som för övrigt var ett fynd! Lycka! Prislapp 1499:-, kassan 999:-. Tack, tack!
Med den goda tanken om att jag "sparat" pengar skall jag lägga huvudet på kudden och slumra sött..


God natt grymma, glada och lyckligt olyckliga värld..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0