Lönsamt?

 
Så var det fredag igen och många är dom som jublar över det. Jublar gör väl inte jag. 
Ännu en trött dag och den kommer att avrundas med kvällsjobb. Finns risk att man ser ut som någon typ av lik ikväll.. Det kommer trots allt vara så att jag är klar och hemma någon gång närmare 03.30. När jag då klivit upp 06.20 så bilr det mååååånga timmar.. 
 
Tro hur många det är som har ett extra jobb utöver sitt vanliga jobb, eller som går i skolan och har ett jobb? 
 
Mitt extra jobb har jag haft i över 6 år. Det är ganska så länge det. Jag tycker nog inte att det är speciellt plågsamt att jobba natten. Men jag vet inte heller om det är så väldigt lönsamt. 
Å andra sidan så är alla pengar in bra pengar och utan extra jobb blir det inte något mer. Hm..
 
 
Hur spenderar du din fredags kväll? 
Känner du att du skulle kunna tänka byta ut en kväll i soffan/på dansgolvet mot en på jobbet?? 
 
 
Tajm too starta dagen.. 
Go go go.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0