Snörk.. Lr Snark..

 
Uff va trött jag är idag då.. Igår blev en sen kväll! Men en sådan bra kväll..
Upp hämtad på jobbet av två toppen tjejer, två av mina bästa!
Det resulterade i middag med en mängd skratt och samtalsämnen. Vi är grymma på att prata bort tiden. 
 
Vilket då gör att idag är jag lite trötter.. 
Fick även ett infall att jag skulle lägga en silicon rad i köket som jag bara inte har orkat bry mig om. Kan vara den sena kaffen som gav energi till det.. 

Nu sitter jag här. Trött som jag vet inte vad och bara orkar inte! Då är det tur att jag har mitt torr schampoo. 
Helt galen i mitt torr schampoo. Tro om det finns någon som använder det så flitigt som jag? 
Har provat ett gäng sorter men den som jag tycker är bäst är ändå klippotekets. De ger ett renare utseende och även lite volym till det hela. Mycket bra skit.. Haha.. 
 Spray, spray, rufs, rufs KLAR! Underbart.. 
 
 
 
 
Så nu kör vi.. 
Ny dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mini

Har hört många som pratat om torr schampoo, men jag har inte testat det själv än. Tror jag måste göra det :)

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.

Har även frågestund, så kika gärna förbi och ställ någon/några frågor! :D
http://ministhoughts.blogg.se/2013/january/fragestund-question-time.html

2013-01-10 @ 11:43:09
URL: http://ministhoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0