Underbart!

Känner mig som en helt ny människa idag! Så härligt att träningsvärken nästan är borta. Jag kan röra mig igen!!

Förstår inte vart dagarna tar vägen. Måste få upp tempot igen! Hinner knappt vakna innan det är dags att sova igen känns det som.

Igår jagade jag runt torp ett varv och letade tränings kläder. Åkte hem utan, med ett sämre humör. Fanns inget som jag ville ha.. Buu!
Bättre lycka idag kanske? Skall ta mig en tur om Deval, kanske att det finns något där. Hoppas!!

Snön fortsätter att falla och det blir bara vitare.. Gillas! Det blir så mycket ljusare.

Skulle man lägga fokus på jobbet igen kanske?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ä för duktig du.
Ta inte i för hårt bara...
Kramiz

2013-01-18 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0