Vips..

 
Oj oj vad dagen igår gick fort! Den var liksom över innan jag hann tänka känns det som..
 
Masade mig till jobbet och hade å göra kan man säga. Hem för att handla och sedan ge mig på att laga någon form av lchf lasange, desutom vegetarisk. Har ju börjat passa mig för pasta, potatis och sådant.. Öh.. 
Mindre lyckad blev det. Måste dock försöka igen! Absolut inget fel på smaken, men den blev allt för såsig..
Så bättre lycka nästa gång! 
 
 
Ett litet kort i från en stad på en annan sida jorden är alltid spännande!
Alla dessa ställen som man skulle vilja se. Jag blir inte alls minder lockad att åka. 
Buu.. När ska man hinna med allt som man vill göra? 
 
 
 
New York.. Drömmarnas stad? Eller hur var det med det? 
Vilka platser skall man prioritera? 
 
Hur ser din römrese lista ut?? 
 
 
Nu så är det tråkigt nog inte tid att drömma, dax och tid att göra sig klar till jobbet för att skapa kapital till drömmarna..
 
Morron Morron!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0