Alla sidor..

 
Alla dessa sidor man kan ha ändå.. 
Alltid skall man kleta på det där ansiktet. Sådär så att det ser ut som det skall.. 
Eller hur var det med det nu då? 

 
Nee men.. 

Äh.. 

Jag är bara trötter, har verkligen inget att skriva om men kändå ändå att jag ville skriva en rad.. 
Fast när jag tänker till så har jag faktiskt gjort något nytt idag. 
Har lagt ut min första platsannons på ams.se. Det var inte speciellt spännande, men jag måste säga att det var många fält att fylla i för att det skulle gå igenom. 
Tyvärr så hann dom inte lägga ut den idag, men å andra sidan gör det att jag måste hålla koll efter den imorgon. 
Måste ju se till så att den blir som den var tänkt.. 
Kanske att det blir till att kontakta någon på tidningen imorgon med för att även få den på print där. 
Spännande grejer! Eller? Kanske, kanske inte.. 
Det känns då rätt gott att få göra lite grejer iaf.. 
Inte bara städa, svara i telefon och beställa kontors grejer.. Nee jag är inte bitter.. Haha.. 
Å jag menar det faktiskt.. 
 
 
Nu skall jag och alla min ansikten sooova.. 
Det är hög tid för det och så får vi se om det kanske blir en vända till gymmet imorgon. 
Lyckades ju ta mig en sväng nu ikväll, bastu och allt.. Nice!
 
 
 
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt :)

2013-03-12 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0