Opp å hoppa eller shoppa?

 
Haha.. Frotfarande inte flyttat mig från soffan men ändå har jag lyckats inhandla lite nytt!
Det är inte dåligt det inte! Kommer att trilla in under veckan. Ebrjudanden är underbara när man länge suttit och filat  på att köpa något men inte riktigt velat. Trillar det då ner ett erbjudande med 10% samt fri frakt kan man ju inte riktigt låta bli.. Eller? 
Det blev lite vår nytt till mig. Skulle kunna shoppa massa, massa mer.. Men man fick nog sätta lite gränser ändå va?
 
 
Något i stil med det här kommer snart att få trängas tillsammans med allt annat i min lilla garderob..
Me like!
 
Dock skulle jag snart behöva ett större hem. Och ett snöre runt fingarana så att jag låter bli att handla.. 
Får ju snart inte plats här hemma bland alla grejer. Haha.. 
Får lägga till att det blev bara en blå skjorta och inga jeans eller skor. Men det finns redan hemma så att jag klarar mig.. 
 
Tro om det kanske var lite garderobs rensning man skulle ha roat sig med? 
Eller skall jag bara sitta kvar tills det är dags att dra sig ner till jobbet.. Hm... 
 
Jobbig dag alltså! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0