Pust..!

Farligt att sätta sig ned alltså!
Helt slut idag.. Men så var det väl halvlek med eller?

Full rulle från det att jag sluta till nu.. Att man hinner ibland det undrar jag.
Gymmet kändes magiskt tungt idag. Men det fick bli ett litet pass ändå.. 
Härliga känsla när man nästan badar i sitt eget svett.. Eller? Nja.. Känns sådär fast ändå såå bra. 
Missförstås rätt hoppas jag! Man känner ju att det händer något och att man faktiskt rör sig.. 
 
Stressar livet ur mig för att på 30 min hinna både handla och hämta paket innan dom stänger. 
Fixat klart.. Hemma.. 
Bara att sätta igång med matlagning, disk, ta rätt på tvätten, packa om inför imorgon.. (Tänk om man var två..)
Å så var det lite mer.. Duscha och göra någonting som går att äta nu. Jepp.. Det var väl det va?
Tre matlådor bidde det och nu är det snart dags att trilla ner i sängen. Magiskt trött men ändå ganska så nöjd.. 
Ännu en dag avklarad och imorgon kommer det en ny..
 
Funderar på om man skall ta på sig ett jobb pass till.. Då kommer jag nog upp i lite över 40 h på mitt extra jobb. 
Det skulle väl kunna räknas som ok? En heltid plus liite mer.. 
Får ta och bestämma mig imorgon.. 
 
Men nu.. Får det vara klart för idag tror jag. Innan jag somnar med datorn i knät...
 
 

Sweet dreams.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0