App problem och lite Egyptiska minnen..

Ja jo men i vanlig ordning så tog min blogg app och rasade någon gång under Egypten. Man kan inte bara annat än älska den appen va? Haha.. Sjukt opålitlig! Men men.. 
Så kan det vara.. Hoppas att den repar sig så att jag kan använda den som jag vill igen, det underlättar ju en smula.
 
För övrigt så är man väl tillbaka i vardagen igen.. Det går ruggigt snabbt att komma tillbaka till vardagen. 
HU! Önskar att man kunde sväva bort till drömmarnas land lite längre stunder. Det är ju så gott!
Ett år äldre har man hunnit med å bli under tiden med.. 
Det händer visst mycket när man har roligt har jag hört..
 
Underbar tid har det varit!
Sol, värme och mys.. Kan man klaga?
Den svenska våren börjar allt göra sig påmind den med. Så pass att jag idag skippade kvällspasset på gymmet och gav mig ut i det gröna istället. Helt annan sak att röra sig ute, på gott och ont. 
Inte helt tillbaka i träningsrutinerna efter semestern men 4,5 km löpning/promenad känns helt ok tycker jag!

 
Avrundar kvällen med några bilder från Egypten..
Bara så att man kan längt lite mer tillbaka.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Finns många fler bilder. 
Men det känns som att detta är en bra början. Det var hur som helst en magiskt tid där och jag kan inte säga annat än att jag längtar efter nästa resa! 
Vill vill vill iväg igen.. 
 
 
Men nu får jag sussa och drömma om det.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0