Bild bomb ala Citadel

 
 
 
Tänk att för inte alls lång tid sedan så var det detta jag vaknade till.. Vågor som slog och sol som värmde ändå från tidig morgon. Hm.. Jag ljuger ju om jag säger att jag inte skulle ha velat stanna en stund till eller om jag säger att jag inte vill tillbaka! Men jag får nog helt enkelt ta och planera in en resa till inom kort. Kanske inte just dit men en resa.. Fast jag får väl tillbaka till kontinenten någon gång igen. Såå mycket som jag skulle vilja se!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det finns ett ord som betyder mycket men det räcker nog inte ändå för vad jag känner.
En underbar vecka, tyvärr så var den fort över.
Att få vara med bara dig, umgås som vi inte gjort på väldigt länge.
Ja, det var den finaste gåva jag fått.
Älskar dig gullunge.
TACK

2013-05-03 @ 08:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0