Äntligen Fredag..

Ja då var det fredag igen.. Som så många gånger förr så är det fredag igen..
Vad kan man säga om denna fredag då? Hm..
Solen skiner och dagen är glad... Min katt är lika tjock som hon har varit alla andra dagar..
Min vecka har varit helt ok och det är ju inte fel det inte.. 
Helg blir det nu med.. Startar helgen med att jobba!
Det var rikgit länge sedan nu sen jag jobbade. Men nu är det dags igen!!
Ska bli ganska så skönt att jobba.. Hoppas bara på att jag kommer att få schema förfrågan sen..
Utan den så blir det inte mycket jobb.. Men det är då det jag håller tummarna för..
Saknar ju alla... Hm.. Men det är väl bara att njuta av dagen! ; )

Imorgon så ska det vara "aktivitets dag".. Jag har ingen aning om vad det betyder..
Men det är jag och systrarna med ett par bekanta till dom som ska aktivera oss..
Det har varit prat om fotbolls-golf och grillning.. Men det är bara om det blir fint väder..
Blir det inte det så skulle vi hitta på något annat.. Då kanske det blir bowling..
Så vi får se vad som händer.. Jag ser iaf fram mot en trevlig helg!
Det kan till och med bli så att vi bakar på söndag,  jag och systrarna : )
Isf blir det en massa matmuffins.. Såg ett recept på det.. Var sjuk länge sedan jag åt det..
Systrarna har aldrig ätit det.. Så det skulle vara kul!

Nu är det lunch dags.. Ikväll finner man mig på :



Jag som verkligen gillar RockaBilly... NOT!



Kommentarer
Postat av: rebecca

japp, då har man börjat blogga igen då. :O yes thats right, girl. :D

2008-08-30 @ 00:26:35
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vaddå schema?????

Hör av dig

Kram

2008-09-03 @ 13:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0