Besviken...


Hm.. Ja jag hade ju en tanke om att jag ville träffa min mamma.. Varför ska det vara så omöjligt??
Jag var beredd att försöka att ta ledigt och ta mig till Gbg, men då skulle det behövas att även andra bjuder till lite..
Men det gick inte! Ne för det är ju jobbigt att förflytta sig från Borås till Gbg..
Såå jäkla tråkigt! Jag blir faktiskt besviken.. Som du tjatar mamma om att du vill träffa mig och att du vill att jag ska komma hem.. Nu när det är så nära skulle det ju vara möjligt att ses en liten stund iaf..
Men det var ju allt för jobbigt att bara ta sig in till Gbg..
Är det inte knepigt för mig? Jo, jag måste ju sköta det som finns här med.. Kan inte bara släppa allt..
Det fanns ju andra att tänka på.. Du va ju inte ensam, men det är klart.. Tänk på dom! Man kan inte ta en buss eller så ensam det går inte.. Hm..
Det hade varit jätte kul att bara träffas en liten stund.. Men ne det går inte för att man inte kan mötas på halva vägen..
Åka hem är allt för långt! Det är flera herrans mil och det kostar massor.. Pengar som inte finns..
Så sjukt tråkigt.. Hm..
Ne jag får väl hem och kramas med mina katter istället..
Hade en liten glad tanke, en liten förhoppning.. Men ne..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag hade åkt halva vägen för att få träffa dig! =)

2008-10-10 @ 12:43:00
URL: http://isabolle.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jag hade åkt hela vägen...fast bor juh rätt nära åxå =) Hoppas du får en fin helg till trots! Kram

2008-10-10 @ 18:50:42
Postat av: mamma

Och du tror inte jag vill... Jag har oxå ett jobb. Hade med mig chef och allt. Konferans hela dagarna. Du vet att jag är en äkta norrlänning... skulle jag kliva ett steg från utstakad stig så är jag helt lost. Förstår att du är besviken. Så är även jag, inte på dig. Ibland kommer man på saker för sent. Att kunna bo hos dig... Att kunna kanske stannat till söndag... Att.........

Efterklok.

Älskar dig

2008-10-11 @ 21:05:01
Postat av: Anonym

Gud stackars dig! dumma din mamma=(

2008-12-01 @ 22:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0