Kattflytt


I det här hemmet finns det en massa massa katter just nu.. Men tyvärr så är det en av dom som måste flytta : (
Jag vill egentligen inte alls att min Prins ska behöva flytta!
Men det går inte att ha honom kvar här, han verkar inte trivas alls.. Så vad kan man göra?
Han behöver ett nytt hem för att han ska trivas, ett hem där han kan gå ut och springa fritt om dagarna..
Ååå..! Jag vill inte! Men jag har inget annat att välja på ju..
Han som är så sjukt speciell på alla möjliga sätt..
Dagen som jag hittade honom och sa att honom vill jag ha.. Hur han beter sig, verkligen en speciell liten kille..
Han är ju som ett levande gossedjur verkligen, protesterar inte alls när man kelar med honom!
Inga som hellst svårigheter att klippa klor på heller.. Inga bekymmer alls förutom ett..
Att han inte trivs.. Å då visar han även det på ett sätt som inte alls uppskattas av mig.. Provat allt nu ju!
Men nu går det inte längre..
Så nu finns han på blocket.se snart..  *SNYFT*


Kommentarer
Postat av: Hans Kristian

offdå, det var ikkje kjekt.. :(

2008-10-07 @ 21:10:03
Postat av: modern

Det var tråkigt. Han är en fin katt.

2008-10-09 @ 11:49:13
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0