Syndat..


Jag har syndat! :S
Ajajaj på mig.. Men jag har inte bara syndat.. Jag her egentligen fyndat! : )
Jag har shoppat, vilket jag väl egentligen inte skulle göra.. Men jag fick driks igår när jag jobbade..
Å jag köpte allt på rea.. Så det kan väl inte vara så fel??
Ett par byxor som jag har spanat på i månader.. Nu äntligen är dom mina : )
Jag, Marita och Linda va ut till torp en snabbis.. Så det var därför det blev så..
Va ute där med dom tidigare i veckan, men då kollade jag bara..
Så idag när det fanns ett par kvar i just min storlek så va det så att dom va MINA!
Hahaha...



Plus att jag hittade en topp/klänning på rea, Anna gillar rea!
Den kosta inte mycket den inte.. Byxor och topp eller vad man ska kalla det för under 200:-
Det är väl inte såå fel?!?

Topp - Gina
Byxor (chinos) - Vero Moda

Kommentarer
Postat av: mamma

Lik mamma...

Rea, är ett mycket trevligt ord. Man kan ju få två då....

Snyggt.

Kram

2008-10-26 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0