Tack Volvo..

Nu är det dags att sova för idag.. Har suttit och lyssnat på allt prat om alla de som jobbar på Volov..
 Vad kan man säga om det? Det är jätte tråkigt.. Jag känner för dom! Men alla andra då? Dom som inte jobbar på där..
Vem och varför pratar man nästan aldrig om dom, visst att dom nån gång kan nämna att det finns många andra som är arbetslösa men det är långt ifrån lika viktigt tydligen..
Sen så kommer det väl inte bara drabba de som jobbar där nu.. Alla andra som har en knytning till volvo då?
Eller alla dom som redan söker jobb.. Vad kommer egentligen att hända?
Kollade in ams.se för att se hur många jobb det var som fanns just nu i Västra Götaland, det är inte ens i dagsläget så att det finns nog med jobb till så många.. Då har dom inte ens behövt sluta än..
Vad händer sen då när det blir ännu fler som vill ha jobb?
Om dom nu ska få så mycket hjälp som det utlovas i nyheterna som man hör kommer dom då att få förtur till de få jobben som finns..
Hm.. Jag har egentligen tuusen frågor runt om det här.. Jag hänger inte alls med på vad som händer..
Finans kriser, folk som sägs upp, folk blir mördade och andra opererar sig..
Det är så mycket!
 










Det här är ju bara en liten del av allt.. Det är så sjukt, så tråkigt.. Undrar bara vart ska det leda?

Jag tänker gå och lägga mig jag iaf.. Somna och försöka att drömma om något lyckligare än det..
Vill inte tänka på allt tråk som händer runt omkring..

Jag vill inte!     Min typsika LillaMy fras..




God natt! Håller tummarna för allt gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0