Biljard


Det är bra skoj det! Jag och Marita är hur kassa som helst.. Eller inte! Vi e ju grymma.. Vi spelar ganska så mycket biljard.. Men det är bara för att det är ett helt perfekt sätt att fördriva tiden! Dessutom så är det kul också!
Vi har varit där många många gånger, men jag glömmer ju alltid att ta med mig kameran!
Fast nu för en gångs skull så kom jag ihåg att ta med mig kameran : )
Men det är inte så lätt att spela och komma ihåg att ta bilder samtidigt.. Hehe.. Men det blev några kort iaf!
Vi hade ganska så bra "flow" i vårat spel idag.. Men sen blev det som vanlgit igen.. Haha..
Så då missar vi hela tiden.. Det är som att man ska valla bollarna istället för att dom ska ner i hålen..
Men Marita gjorde nog den bästa av dom alla.. Den var ner i hålet sen hoppa den av bordet..
Helt sjukt! Det var nästan så att hon satte den i blomkrukan på golvet istället..
Fast det kan ju räknas som fusk eftersom att det hålet är större.. Eller är det bara snyggt? Hehe..
Jag tycker att det va dagens bästa iaf! ; )

 Vi är så sjukt duktiga.. Hehe..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eg syns me e kjempe flinke i biliarden, dei burde kjöra parturnering.. Då hadde me slått ut alle ;)

2008-09-23 @ 15:33:23
Postat av: Anton

haha var rädd om mina blomkrukor!..men jag måste erkänna att det hade nog varit snyggt om den suttit.

Imorgon "ons" så är det halva priset på biljard hela dan!!!

2008-09-23 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0