Garderoben

Ja, det är precis där jag har spenderat mina två senaste kvällar.. Det låter väl lite konstigt skulle jag kunna tro..
Men det är ju faktiskt ett av mina jobb att stå i en garderob.. Haha.. Lilla Anna, kom ut ur garderoben : P
Det är väl nästan så man kan säga.. Nee då men jag trivs allt där inne jag.. Det är trångt men det är trevligt, speciellt när man har så bra arbetskamrater som jag har! Love them!
Fast i en av dom bästa filmerna så säger dom ju trots allt "No body puts Baby in a corner" är det lite samma kanske? Kom å plocka ut mig därifrån då! ; ) Om du vågar!



Lite skoj hade jag å Becca där inne innan allt folk kom och skulle ha in alla sina jackor..
Det är ju som vanligt så att det nästan inte kommer nåt folk alls innan klockan blir 12.00 undrar varför det är så egentligen? Har man verkligen så kul hemma? Jag brukar inte vara ett dugg bättre själv.. Jag kommer inte tidigare heller.. Haha.. Det brukar bli krogrunda på två timmar.. Hehe..



Becca : )
Innan folket kom.. Kaffet räddar oss!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hehe fint å se att ni värmer upp inför anstormningen ;o)

2008-09-21 @ 21:28:46
Postat av: Mattias

Hehe fint å se att ni värmer upp inför anstormningen ;o)

2008-09-21 @ 21:30:25
Postat av: Mattias

Hehe fint å se att ni värmer upp inför anstormningen ;o)

2008-09-21 @ 21:33:35
Postat av: Mattias

Haha jäkla blogg då. Ursäkta för spammandet men det var inte mitt fel (nu fick du ett till för de s)

2008-09-21 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0