Glassigt värre..


Det är just precis vad det var idag! Mmm.. Våran Chef tyckte att det var varmt som om det vore en sommar dag idag!
Ja för efter att jag klagat på hur gårtt det var så kom det fina vädret tillbaka : )
Det vart sol igen! Glada fina sol.. Men Chefen han tyckte att vi skulle fira av sommaren med en GLASS! Ja han var så snäll så vi blev bjudna på glass.. Mmm.. Gott värre! Aldeles lagom för vad jag behövde som en liten kick sådär efter maten.. Ibland har man det för bra tror jag.. Hehe..


Mmm.. Det var mitt jobb idag det..
Sitta vid min dator.. Ställa en massa frågor åsså äta GLASS : )

Kommentarer
Postat av: mamma

Och bästa sorten...

2008-09-28 @ 20:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0