Lilla Mamma


Jag tror att hon är min mest flitiga besökare.. Iaf är hon den som säger något efter att hon har tittat in..
Så alla andra dom går bara omärkt förbi.. Fast ibland så är det någon fler som skriver något efter att dom har tittat in..
Men det är inte ofta.. Hm.. Varför är det så tro?
Det är mamma och så är det min gudfar, det är oftast dom som jag får en liten rad ifrån.. Jag blir så glad när det är någon som skriver nåt till mig..

Nej då det här är ingen pik.. Jag lovar! *hostar*

Mamma I love you! ; )


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack

Jo man försöker ju visa att man är med...ha ha

Nu blir jag ju borta en vecka så då blir det inte något skrivet. Men det kan ju bli desto mer sen.

Kram

2008-09-19 @ 13:42:42
Postat av: mamma

Love you to

2008-09-19 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0