Så grått

Höst och det är jätte grått.. Ska inte hösten vara sådär mysig och varm på ett sätt?
Jag har fått för mig det jag.. Men jag tycker mest att det är grått.. Visst träden är fortfarande gröna så det ger ju färg.
Men resten då? Det är inte som jag har fått för mig.. Hur ska hösten vara? Mörk men ändå färgglad har jag fått för mig.. Det är så mysigt med mörker om kvällarna, det är ju en suuper anledning till att tända en massa ljus hemma..
Gillar det jag! Men nu är det mest bara grått tycker jag.. Iaf om man tittar ut genom fönstert på jobbet.. Jag har inte längre en röd vägg utanför.. Har fått byta plats! Nu ser jag vägen och en massa människor och bilar.. Men annars är det bara en massa tråkiga hus. .Fast att det ett av dom är grönt, ett gult och ett typ brun/orange så känns det så otroligt stelt och tråkigt.. Vad kan man göra åt det? : S
Hm..

Helgen kommar att bli ännu längre än vad det skulle ha varit från början..
Jobba ikväll.. Jobba imorgon, det låter som att jag klagar men jag är faktiskt jätte glad för att jag ska få jobba!
Vad skulle jag annars ha gjort liksom? Sitta hemma och rulla tummarna som jag gjorde förra lördan?
Nee det är inget vidare, då är det mycket bättre att jobba! Work, work!

Hm.. Får väl se om jag hinner skriva några fler rader idag.. Kan nog hända..
Om inte annat så är det här ni hittar mig ikväll och även imorgon kväll ; )


Kommentarer
Postat av: mamma

Jobba inte ihjäl dig.

Nu är det sista inlägget från mig denna gång. Jag får mycket att göra om en vecka.

Älskar dig.

Hörs per telefon..

Kram

2008-09-19 @ 13:48:03
Postat av: Anna-Carin

Håller verkligen med dig, det är så grått och tråkigt!

Vill ha fint höstväder, så man kan vara ute!

Va duktig som jobbar så!

Tänker på dig cokså, vill att du ska jobba här hos oss!

Trevlig helg

Kram kram

2008-09-19 @ 14:33:29
Postat av: Anders

Hej tjejen!

Man kan ju iofs njuta av de vackra färgerna ute, Jag har ett litet projekt på G med det här temat:

http://www.flickr.com/photos/cityrat59/sets/72157607284244983/

Kramar Gufar!

2008-09-23 @ 23:29:48
URL: http://ordtankarbild.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0