Såg den.. Skummisar..

Jag såg den!! Lr ja, jag såg den inte direkt.. Jag såg bara ljuset av den.. Solen.. Den finns fortfarande kvar!!
Men nu är det nästan lika "mörkt" igen.. Det som är glatt med det hela är väl att iaf inte regnar.. Peppa, peppa..

Hm.. Det finns så sjukt många olika företag ska ni veta.. Inom alla brancher.. En del jätte bra andra mindre bra..
Vissa trevliga andra inte.. Funderade en stund på om det var några av dom som åt en citron till lunch eller om det är torrt hemma.. Hm.. Man vet aldrig.. Men en annan sak e ju att om man svarar i telefon så ska man väl göra det för att man har tid? Eller? Har man inte det kan man ju låta bli.. Det tycker iaf jag.. Eller så säger dom det bara för att det e jag.. Hehe..
Så är det.. Kanske att jag ska tipsa om några roliga företag?? Hehe.. Vad vill du höra om? ; P


Hörru Skummis, va inte så suris! : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0