Skotta lagom..





Fy bubblan! Ibland så är jag riktigt glad att jag inte går i skolan längre..
Jag förstår inte riktigt varför människor får för sig att man ska gå och skjuta ett gäng andra..
Speciellt inte om dom tar och skjuter sig själv på kuppen.. Vad vinner man på det?
Visst om dom är så dumma att dom gör nån typ av uppror för att dom känner sig mobbade eller vad det kan vara..
Men om dom sen går och skjuter sig själva.. Kunde dom då inte bara ha tatt självmord istället?
Jag vet inte om man får säga så.. Men det verkar då väldigt mycket vettigare än att ta dö på en massa andra oskyldiga människor..
Jag tycker väl egentligen inte att nåt av dom är särskilt vettigt men jag tycker iaf att det andra är bättre än det första..
Hm..
Sätta in fler skol psykologer kanske vore på sin plats? Eller kanske dagispsykologer?
Undra vart man ska börja liksom för att få nån ordning på planeten..
Å dom där skjutspelen.. Poff BORTA det hade nog varit tokigt bra..
Tänk bara på den där serien, Power Rangers eller nåt sånt.. Dom tog dom bort för att?
Ja just det... Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0