Tusen..


Mm.. Det finns typ tusen saker som jag skulle vilja hinna med.. Men jag hinner inte med något av det..
Varför så mycket att göra och såå lite tid? Funderar på att låsa in mig en vecka eller nåt.. Haha..
Nee så illa är det inte.. Men det är ändå väldigt mycket som jag skulle vilja göra som jag inte hinner göra..
Eller sånt som jag inte alltid kan göra.. Har en stor soppåse ståendes i köket med en massa skräp.. Skräp som jag har varit påväg att slänga länge nu.. Men jag kan inte direkt slänga upp den på ryggen och gå med det..
För det första vart? För det andra är den för tung.. Sen så är det inte bara den.. Men men..
Jag vill grejja med bloggen.. Jag vill ordna hemma.. Jag vill vara på jobbet.. Jag vill hinna umgås med mina vänner..
Å sist men inte minst viktigt för det.. Jag vill hinna umgås med ALLA mina katter..
Det är väldigt mycket när man bara är en person.. Tänk om man kunde få lite fler armar och ben ibland..
Eller om man rakt av kunde dela sig på två.. Risk för att det ska bli blodigt.. Men iaf..
Nee men nog skojjat nu.. Ja är ganska så allvarlig med att jag vill kunna hinna med mer..
Får planera bättre..

Idag har jag:
jobbat, tvättat, lagat mat, diskat, dammtorkat, bytt i kattlådan och druckit kaffe med Becca..

Vet inte om det var allt men det är en del ändå : )

Kissarna mår bra!! Iaf vad jag vet.. Dom ligger lite mörkt.. Men det verkar som att dom alla är nöjda och glada..
Dom piper till nån gång då och då.. Men i det stora hela hade jag förväntat mig mer..
Jag vill nästan ha dom lite mer livliga, men jag vet.. Det kommer!

Nu är det natten.. En dag imorgon med.. Ska ta vara på den ju ; )

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0