Nu är det läskigt!!



Just nu är det jätte, jätte läskigt att lägga sig själv och sova.
Jag vill inte alls! Önskar så att jag hade en STOR hund lr nåt.
Vet inte om jag vågar släcka lampan och gå och lägga mig.

När jag skulle upp för trappen till mig så hittade jag blod spår.
Vet inte alls vart dom kommer ifrån eller varför dom är där.
Inte vet jag heller hur länge dom varit där.
Dom är nya för ikväll.. Men hur länge sedan lr hur nyss vet jag inte.
Har personen eller personerna gått?
Det vet jag inte heller.. Det var tyst när jag gick upp för trappen.
Men det känns ändå inte bra..

Fyy vilken jobbig känsla det här är!

Det har varit en riktigt konstig kväll.. Men jag får berätta mer imorgon.
Måste försöka att övertala mig själv att gå och lägga mig..


Natti natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0