Män som hatar kvinnor

blogg-mshk

Filmen som jag såg igår.
Jag vet inte riktigt hur man ska förlara den...

Det var en jätte bra film, verkligen! Så spännande och fångande på samma gång. Jag har inte läst boken men det är jag ganska så glad för. Det brukar ju vara så att har man läst en bok och ser en film med samma handling kan man bli lätt besviken. Man skapar sig ju oftast en egen bild om hur det är och hur det ser ut.

Vilket fall så gillade jag filmen, den var riktigt riktigt bra och handlingen var jätte bra. Det var en lång film, men det var en lång film på ett bra sätt. Inte så att det blev jobbigt att titta och så. Träsmaken i baken den fanns där ja men det var inte jobbigt eftersom att det hela tiden hände något. Det fanns spänning hela tiden kändes det som.

Det är helt klart en film som jag kan rekomendera till andra! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0