Glömma..


Jag är grymt bra på att glömma saker har jag kommit fram till..
Exempelvis det här med att försöka mig på att skriva en rad varje dag iaf i denna lilla blogg. Fungerar det? Nee..

Så vad glömmer jag mer?

Jo förra måndagen gick jag runt med känslan av att det var något jag skulle göra. Så pep det till i telefonen och där stod det. Jag skulle följa med Milla på ljusparty..
Så denna måndagen samma sak. Känslan av att det var något men jag hade absolut ingen aning om vad det var.
Då tänkte jag som så, jag borde sätta igång och måla den sista möbeln som ska målas nämligen min byrå..
Vad händer? Jo jag är full i färg och en av mina kollegor Josse ringer och undrar var Jens bor... ööh?
Vänta lite nu... Du det var möte idag va? Det var min första fråga.. Andra blev kan jag åka med dig? Efter det svarade jag på hennes fårga.
- Ne jag vet inte vart han bor! Fasen.. Vänta det ringer!
Då är det en annan kollega som ringer som jag redan pratat med om att åka med till mötet. Så jag kollar om vi båda kan åka med honom. Vilket funkar bra..
Pratar med Josse igen.
- Parkera bilen och kom hit!!!

Vad resulterar då detta i? Jo STRESS!! Big time! Snurrar irrar och bara virrar hittar inget som jag skall ha.
Men tillsist kom vi iväg och det bler ett möte..


Fy för mig som bara glömmer saker hela tiden. Det e inte alls bra ju! Men men..

Mer idag. Har varit iväg upp på blomterlandet och köpit mig en blomma och två typ ljuslyktor.. Jag tyckte att dom skulle vara det. Men jag är nästan helt säker på att dom inte är tänkta som det från början.. Men vad gör väl det?


Å så har jag målat min byrå med. Så nu hoppas jag att det blir bra för det finns bara mini lite färg kvar. Väntar just nu på att det skall torka så att jag kan ställa tillbaka allt och få plats i mitt sovrum igen..


En sak till jag glömde! Hur många människor lyckas med att tappa bort en innekatt? Jag är iaf en av dom som lyckas med det.. Min minsta var bara totalt försvunnen när jag stressade iväg för att åka till mötet. Men jag var ju ändå tvungen att veta vart den lilla busen var så jag inte stängde in henne någonstans eller att hon gömt sig ute. Så jag letade och letade.. Vart var hon? Jo uppe på skåpen och det var Jossan som hittade henne. Något förvånad jag blev!

Förvånad blev jag iaf..

 

 



Kommentarer
Postat av: modern

Jag glömde bort min ST.bernadshund!! Så här var det: jag hade väl glömt stänga dörren och sedan gick det någon timme och DÅ började jag fundera på var hunden var. Letade ute och efter ytterligare en timme ringde vi polisen. DÄE VAR HON sedan flera timmar tillbaka.....

2009-09-08 @ 09:24:02
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu förstår du va bra agendan är....

Kram

2009-09-08 @ 11:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0