Tekniken


Den dumma tekniken. Ja min telefon gick och dog! Jag har ju för mig att jag ställt in den på att det ska direkt sparas på simkortet. Men ikke! Så nu har jag tappat en massa nummer. Utan nummer kan man inte ringa till folk som man vill ha tag på ju! Illa.

Det blir till att börja ragga nummer igen så att jag får dom so jag har tappat.

Mirakulöst nog så fick jag igång min gamla telefon. Bytte det otroligt fuktskadade batteriet mot ett torrt. Å oj vilken skillnad! Batteriet har svällt och blivit jätte stort. Inte konstigt att teefonen inte startar då. Eller?

Nu sitter jag iaf med min gamla trogna telefon. Tror att jag har haft den fyra år eller nåt. Lätt den bästa telefonen någonsin gjord. Men dessvärre är den ändå väldigt dålig. Hoppas på att den ska hålla ett tag till!

Det kan bli jobbigt annars. Både telefon och dator som sjunger på sista refrängen. Inte bra det inte! Kan bli en mycket dyr affär det. Illa, illa.

Tradera kanske?



Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas kunna skicka telefonen under veckan. puss och kram

2010-03-14 @ 21:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0