Tröttis!


Nu igen. Jag är jätte trött men sitter här ändå. Tok! Så ska man väl ändå inte göra? Nee! Så nu ska jag gå å nanna. Tänker inte ens ta disken innan. Lr jo. Det är trevligare att vakna till ett kök utan disk.

Måste säga att dagen idag har varit helt toppen bra! Så glad att jag har sådana vänner som jag har. Mycket glad! Kan nog inte säga det nog många gånger. Mina vänner, dom som jag verkligen anser vara mina vänner är verkligen fantastiska människor! Godhjärtade och snälla hela högen! Älskar dom verkligen. Mina vänner är helt enkelt bäst! Så det så!

Nu har jag fått sagt det igen. Bara för att jag vill! Bara för att jag tycker så! Bara för att jag känner så!

Men nu är det dax och nanna. Tack mina vänner för en underbar dag!





Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0