God Jul allihop!

Man skulle kunna tro och tycka att jag var lite bitter igår. Men så är det inte.. Råkade bara tänka på alla mindre roliga saker.. Julen är mysig, julen är härlig! Nu sitter jag och myser med glögg och lussebulle.. Det behövs inte mycket för att skapa en härlig dag :)

Klappar har jag fått och en massa härliga hälsningar. En klapp har jag som jag inte kommer att öppna. Kalla mig fånig men jag vet ändå vad det är i.. Det är omslaget som betyder för mig. Kommer aldrig att kunna få en sådan klapp igen. Mina älskade som har lämnat mig kommer alltid att finnas med mig.. Julen blir inte utan dem så länge jag har dem mitt hjärta!
Kärlek, värme och jul hör ihop.. Minns det allesammans!



Nu är det snart dax att göra sig i ordning för jobbet.. Tomte luvan på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0