Många mil..

I bil idag.. Många mil i livet annars. Tänk så mycket man egentligen lägger bakom sig för att ta sig framåt. Vissa saker tar man med sig och andra lämnar man som en svag skugga bakom sig. Finns alltid där men man kanske inte kan få tag på det lika lätt.. Varje dag lämnar minnen och spår. Alla dessa dagar blir till år.



Men nu åter till idag.. Många mil i bil för att besöka mitt förflutna. Åter till brottsplatsen nästan. Sitter nu i soffan hos min vän. En lång dag har vi haft. Framme omkring halv tre var jag och sedan dess har det varit fullt upp. En opstinat men så söt liten tjej. Sådana ord så det är nästan osant. Förstår inte vart hon får det ifrån. Å nästa sekund söt som socker! Barn säger jag bara! Lill killen fick jag allt busa lite med innan det var dax för dem båda att sova. Godskitar! En teckning fick jag precis innan hon hoppa ner i säng. Inte långt kvar innan jag trillar ner i en med.. Lång men härlig dag. Imorgon kommer en ny. Gruvar mig.. Ont gör de när jag tänker. Borde kanske låta bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0